a story that we just can watch and laugh when we see this world as a wonderful drama that will never end

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Pages

Friday, May 27, 2011

~ tetap ~


~TETAP ~

tak banyak benda yang aq tetapkan untuk aq pentingkan.. tapi sekali aq da tetap, akan kekal tetap..

..aq tetap pasal masa depan aq..
..aq tetap pasal cara aq..
..aq tetap bout family aq..
..aq tetap bout Zuhri aq..
..aq tetap pasal rakan karib aq..
(mira,iyka,leyaa,yen,zombi)

..x payah cabar, x payah psycho, x payah suruh..
..selagi benda tak penting.. aq tak akan fikir..
.. cakap la ap pasal benda yang aq tetapkan..
..aq tak pandang sekarang, future aq pentingkan..
..i'll do everything for "TETAP", i'll sacrifice anything for "TETAP"..
..  everything my life plan, i'll never ignore my "TETAP"..
.. they must be part of the plan..

..I am nothing without my "TETAP"..
.. I can't stand without my "TETAP"..
..I'll give anything for my "TETAP"..
..I'll cry if "TETAP" cry..
.. never let my "TETAP" alone..

..thanks..
 "TETAP"
..always be with me till now..
..aq tenang sekarang, aq senang hati sekarang..
kerana
"TETAP"


Love Of My Life 

Jim Brickman






ainaurush
 ~ Queen of Typo I ~