a story that we just can watch and laugh when we see this world as a wonderful drama that will never end

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Pages

Saturday, July 9, 2011

BERSIH menyusahkan

serious shit cakap BERSIH menyusahkan.. aku ni bukan la anti politik.. tapi boleh tak korang yang politik ni nak gaduh pg jauh2.. jangan nak susah kan kami rakyat jelata.. aq sangkut dekat jam 2 jam kot.. damn btol r.. memang aq bengang.. sakit kaki owh, bawak manual nak jam macamtu!

aku kene pg CELCOM centre sebab nak bt company number.. lepas punch card terus gerak, than, settle kejap je.. came on la.. hari ni Sabtu kot.. half day.. da nak abis waktu kerja baru aku sampai office balik..

ok fine, aku respect la korang nak bt perhimpunan ke, apa ke, tapi kalo da sampai macam ni.. haih.. yang polis ni pon satu.. jalan tu besar, buat la 2 jalan.. kiri kanan.. korang g la block tengah2.. kan tak jam sangat.. ni aq tengok tiap2 post banyak polis.. xkan polis yang belambak-lambak tu korang jaga satu lane.. korang block je la tengah2.. ADA PIKIR KA?.. ni da susahkan rakyat pengguna..

nasib baik hati dipujuk dengan tengok wayang.. SEKALI LAGI.. dengan sapa?.. zuhri la.. dia ajak, dia beli tiket.. aku pon tak tau tengok cerita apa.. da sampai baru aku tanya.. mmg cerita ni aku nak tengok pon.. cerita ni x la best sgt.. jalan cerita dia senang sangat.. tapi lawak la.. bedekah jugak la kami gelak.. palig over,zuh la.. tapi sweet la Sam dengan Lisa.. :).. suke.. teringat bercinta zaman sekolah dulu2..

esok apa plan?
g kenduri kawin, kat Kuala Selangor..

ainaurush
 ~ Queen of Typo I ~

No comments: