a story that we just can watch and laugh when we see this world as a wonderful drama that will never end

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Pages

Wednesday, February 22, 2012


~Back to class~

Semalam, aku ponteng kerja … mood malas sebenarnye.. ngeh ngeh..
Tp nak bt macam ne.. dijadikan cerita.. I’M BACK TO SCHOOL.. yeah…
Imagine, bila kita masuk class org lain, dengan org lain semua pakai tudung, pakai t-shirt je, selipar ..
Tiba-tiba muncul seorg bidadari , free hair, berbaju light blue, berhandbag merah menyala.. masuk dengan muka tak paham…

Haaa


Aku la tu.. aku boleh tersesat dalam class zuhri sekali..
Mula-mula, gelabah jugak nak masuk.. xpe, kak long n dak2 lain tolong.. diorg ckp bt muke x paham je.. so aq pon bt la muka xpaham.. hehe.. terus aku duduk sebelah zuhri.. amik kertas, pensil,calculator (bt gaya student kan) , *bak kate mell, nak tipu kene confident*.. dia ajar electrical.. benda yang aku da belajar.. mmg bt muke pro la kan.. dia bg soalan, aku jawab sekali.. siap aku boleh tye soalan lagi plak..

Puan      : macamne, boleh jawab?
Ain         : Boleh(sambil tersenyum, tp jantung da nak putus da)
Puan      : kamu bukan class ni kan?
Ain         : Eh, sekali diorg puan
Puan      : ohhhhh…..
Lepas tu aku tye soalan, bt macam student biase..

Berkurun lama tak bt kerja macamni, gila nak bunuh diri.. kalau kantoi la kan.. nasebbbbb…

Really miss those classes, my classmates, my lect, my assignment… 


seperti student tak.. :)

AinAurush semangat bertanya pada lecture..
 (awak, tlg jgn ketawa)
   



ainaurush 
~ Queen of Typo I ~

No comments: