a story that we just can watch and laugh when we see this world as a wonderful drama that will never end

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Pages

Monday, May 14, 2012

Hanya Satu Pelukan

Kadang-kadang.. bila kita rasa terlalu jatuh, terlalu sedih, terlalu kecewa.. perlu tempat untuk meluahkan, kita x kan jumpa org yang sesuai.. x perlu kata-kata, hanya perlukan satu pelukan yang sangat erat, sangat menenangkan..  kawan-kawan, adik beradik, kekasih.. anybody yang mampu memahami.. aku x pandai bercerita sedih, aku tak mampu berkogsi sedih.. hanya berharap mereka faham.. walaupun 2tahun, 20 tahun hidup bersama, masih tak mampu untuk faham itu.. kadang-kadang, aku hanya perlukan pelukan itu untuk merasakan kasih sayang mereka.. pelukan untuk menunjukkan masih ada lagi mereka disamping aku.. cukup satu pelukan, cukup itu.. aku mampu rasa tenang.. mereka ada tatkala bergelak ketawa, tatkala gembira.. aku suka itu.. tatkala aku sedih, mereka tak memahami.. aku sedih itu..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: